Eetdagboek #2
SUE. | food & travel
SUE. | food & travel
  • Geef dit recept een waardering!
  • Jouw waardering
Algemene waardering 0 (0 waarderingen)
0

Ingrediënten

  • 1 glas heet water met een halve limoen, daarna een groot glas sap van spinazie en biet. Ik neem een bakje soya yoghurt met havermout, mango, passievrucht, kokos en gojibessen mee naar mijn werk.
  • 1 speltbrood (Vlaamsch Broodhuys) met geitenkaas, honing en walnoten; 1 speltbrood met sambal, avocado, gekookt ei, pijnboompitten en rucola. Daarna nog 2 rijstwafels, waarvan 1 met pindakaas en 1 met geitenkaas, honing en walnoten. Christoph brood van het Vlaamsch Broodhuys vind ik zo lekker, maar probeer het zo min mogelijk te eten (het is wel erg zout). Ik kan het niet weerstaan nog een kapje te nemen met pindakaas.
  • 1 glas heet water met een halve limoen. Op het station haal ik een soya cappuccino bij Lebkov. De vorige avond heb ik quinoa in kokosmelk met mango gemaakt (recept), dit eet ik op in de trein,
  • 1 wortel muffin (recept).
  • 1 spelt met sambal, avocado, kiprollade, pijnboompitten en rucola; 1 spelt met geitenkaas, honing en walnoten. Als toetje 2 rijstwafels met pindakaas.
  • 2 mandarijnen, 1 cappuccino en een banaan voor het sporten.
  • 1 spelt (Vlaamsch Broodhuys) met sambal, avocado en pijnboompitten en 1 spelt met oude kaas en een zachtgekookt ei. Daarna nog 2 rijstwafels, 1 met geitenkaas, walnoten en honing en 1 met pindakaas. Ik kan het niet weerstaan nog 2 kleine kapjes wit brood (Vlaamsch Boordhuys) met nutella te nemen.
  • 1 mandarijn en een cappuccino met amandelmelk. Voor het sporten nog een banaan en handje amandelen.
  • 3 dadels

Instructies

Opmerkingen

Inloggen of Registreren om een commentaar te schrijven.

Schrijf een commentaar...